Cum se lucreaza cu o firma de design?

Raspunsul  la intrebarea de mai sus e simplu: foarte greu. Ca de altfel, orice lucru pe care vrei sa-l faci in Bucurestiul nostru european.

In primul rand te apuci si citesti internetul, dai buzna pe site-urile oamenilor priceputi, te pui la punct cu terminologia, preturile – ca sa nu fii luat prin surprindere – si incet-incet cheful de a mai schimba ceva prin casa scade cert.

De ce?

Site-urile designerilor sunt pline de greseli, punctuatia e aiurea (si asta pentru mine, cel putin, spune ca atentia la detalii nu e asa importanta), incarcarea paginilor e greoaie, lipsesc informatiile utile, imaginile sunt putine, nu exista formulare de contact sau daca exista nu te suna nimeni, iar daca te suna ce iti promite nu se realizeaza. Portofoliul nu este incurajator, sau cel putin ce am vazut eu la dormitoare nu mi-a placut si mi-am pierdut multe ore navigand.

Cat despre preturi acestea sunt bine ascunse, iar daca apar sunt intre 15 si 30/mp. Firmele cauta pesti mari, case babane, oameni cu bani si nu se incurca cand vii cu solicitari de genul „vreau si eu sa-mi schimb dormitorul”. Prea multa bataie de cap pe bani putini.

Dezamagirea e mare, dar cursa informarii continua. Si asa am dat de aplicatia Houzz.com care iti ofera o multime de idei, numai sa gasesti si obiectele care iti apar in imagini. Aici e problema.

Sunt mai multi pasi in lucrul cu designerii  – discutia initiala, vizita platita a designerilor, elaborarea schitei 3D, discutia, modificarea si aprobarea ei, implementarea. Ce faci insa cand nu treci de discutia initiala? Daca voi aveti un raspuns, va rog ajutati-ma.

 

 

Lasă un răspuns

