Jos cu planurile!

Prima oară când am fost întrebată de un străin care mă intervieva ce planuri am peste 5 ani m-am uitat la el mirată să văd dacă chiar vorbește serios, iar când am văzut că nu-și schimbă figura, am dat și eu un răspuns la repezeală: să fiu cineva important în lumea asta.

De atunci, m-am gândit constant să-mi fac planuri pentru o mulțime de ani, inclusiv să-mi cumpăr bilete la avion pentru concediul din nu știu care vară, într-o nu știu care țară, vorba cântecului. Și așa am trăit ani în șir, cu spaima că am atâtea de făcut încât n-o să-mi ajungă anii și va trebui să-i lungesc prin nu știu ce artificiu supranatural.

După ce m-a văzut cum am intrat vijelios în obositoarea cursă de ridicare cu forța a IQ-ului și EQ-ului, cineva, acolo sus, s-a gândit să mai mă liniștească și să mă scoată din coloana maratoniștilor. De atunci timpul îl măsor în zile și pare lung și liniștit, ca după o furtună care și-a luat tributul și a plecat indiferentă mai departe.

Renunțările la vis nu-s o înfrângere, cum spunea Radu Gyr, ci pauza binemeritată care te ajută să trăiești ziua de azi mai intens decât un teanc de ani în care ai alergat după himere.

2 responses to this post.

  1. Posted by Elena on 27 Septembrie 2015 at 14:52

    Ca bine spui! Planurile sunt de fapt o plasmuire a mintii noastre care ne leaga de niste sperante desarte cu un cordon care se poate rupe oricand. Nu stim nici macar ziua de maine ce ne poate aduce, dar clipa o putem trai, si ne e bine in ea. Clipa ne aduce certitudinea ca existam, restul e iluzie. Altii dau bani grei pe cursuri care sa-i invete sa traiaaca clipa, tu ai invatat asta cu voia lui Dumnezeu, si ma bucur ca ii inveti gratis si pe altii. Esti un om intelept. Tot respectul!

    Răspunde

Lasă un răspuns

