Cand se scoala Luna….

Mă uit la ea și îmi dau seama că vin de pe altă planetă, una liniștită și nepopulată. Nici măcar o dată pe an n-aș putea să mă duc la o petrecere care începe la ora 23, taman în mijlocul săptămânii. Nici curiozitatea de a face un studiu generos finanțat privind profilul consumatorului nocturn nu m-ar scoate din casă într-o joi, la 22.30, când clienții sunt pe drum spre bum-bum-bum, fum și țopăială. Oare cei care frecventează astfel de cluburi or avea serviciu? Mă gândesc că n-ar mai fi capabili de nimic a doua zi la muncă și ar abuza de salonul de dormit – asta daca ar lucra pentru o multinațională atentă cu nevoile angajaților. Dar am auzit că o astfel de facilitate scade mult productivitatea muncii pentru că omul își revine cu greu după un somn ”pe furate”, așa că ar putea fi ștearsă curând din ”pachetul salarial motivant”.

Porția mea de petrecere se reduce dramatic din cauza limitărilor de timp, așa că n-am decât să mă mulțumesc cu rutina exersată atât de bine care mă ține prizonieră în zona de confort apărată cu îndârjire.

Nu spun că nu mi-ar plăcea să dansez printr-un club, dar sigur ar trebui să aibă un start mai decent, 18.00 și ceva, nu mai mult. Și fără fum, fără prea mulți tineri care să mă facă să mă simt o tanti rătăcită, fără decibeli care s-o ia razna, fără aglomerație, fără prețuri mari…

După cum se observă din spațiu sunt un anti-consumator de petreceri în miezul nopții, atunci când somnul mi-e atât de drag. Așa că mă tot minunez când aud ”Am stat până la 2 în club”. WTF? Cum se numeste planeta pe care am descins? Cea a plictiselii, a somnului și tabieturilor. Sau cum se spune pe Terra, cea a bătrâneții.

Lasă un răspuns

