Ne dati ori nu ne dati?

Sunt în Beverly Hills imbracata in vrajitoare (rochia a fost la reducere si a costat 15 dolari), si sper sa sperii suficient de multi americani bogați ca să scoată niște dulciuri dăunătoare sănătatii. E un fel de remake după moș ajunul copilăriei mele când mergeam cu verii mei George și Ninu pe străzile din Colentina și colindam oamenii de la case care ne primeau cu mere și covrigi si unii chiar cu bani. Ninu ne lua toți banii, pe motiv că era mai mare și știa ce să facă cu ei. Azi, după atâtea decenii, se pare că spiritul ludic n-a ieșit din mine, de vreme ce am acceptat să intru cu atâta ușurință în jocul de-a Halloween care e un fel de sărbătoare națională de la care n-ai voie să absentezi. 6 miliarde de dolari cheltuiesc americanii pe decoratiuni si dulciuri, potrivit revistei Fortune.
Oameni in toata firea sunt imbracati in haine horror si eu inca ma mir de ce trebuie sa fim fericiti cand celebram moartea.
Recunosc, mi-a fost rusine sa intru in curtile oamenilor si sa spun Trick or Treat. In Beverly Hills casele bogatasilor erau ferecate bine, ascunse dupa garduri vii. Asa ca am ales cartiere mai putin simandicoase si a fost o incantare sa vezi atatia oameni straini daruindu-ti zambete, primindu-te in curtea sau chiar casa lor pentru a-ti oferi dulciuri. Halloween inseamna bucurie, distractie si un prilej de a aprecia forta comunitatii.

Lasă un răspuns

