Doua chiuvete si un blat de bucatarie

Nimic nu conteaza mai mult pentru cautatorii internationali de case decat blatul de la bucatarie si doua chiuvete la baie. Nu stiu pe ce planeta am crescut si de ce ma mira ca unii se impiedica de lucrurile astea. Ii vad aproape zilnic la Travel Channel si ma minunez. Daca m-as intalni cu ei probabil ca mi-ar fi rusine sa le spun ca am crescut fara blat la bucatarie si doar cu o singura chiuveta. Poate d’asta nici n-am ajuns prea departe:)

Alegerea unei case de catre tinerii „relocati” este foarte dificila, mai ales daca se intampla in spatiul european, unde camerele sunt ingrozitor de mici. O bucatarie de 20 de metri este de neacceptat pentru americanii trimisi cu slujbe in Paris sau Roma. Spatiul ca spatiul, dar blatul e esential. Fara el, ai zice ca nu se poate face omleta si familia va fi blestemata la inanitie. Daca nu este mare si de granit, viata nu mai are sens. Iar daca la dormitorul matrimonial nu exista doua chiuvete ca sa se spele si el si ea pe dinti in acelasi moment, ca in filmele americane, casa e refuzata pe loc. Doua chiuvete – obsesia cautatorilor de case. Parca imi si imaginez cuplurile rezolvandu-si problemele cu periuta de dinti in gura, stand si discutand mai ceva ca in fata semineului.

Da, sigur, imi tot spun ca suntem diferiti. Mi-e greu sa accept asta, asa ca lasati-ma macar sa ma minunez si sa o spun!

Lasă un răspuns

