Repar gropi! Sunati cu incredere!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vad o groapa in carosabil azi, maine si inca o saptamana imi pierd rabdarea si dau fuga la calculator sa scriu o sesizare plina de venin la primarie. Si, poate nu va vine sa credeti, dar gropile sunt asfaltate cateva zile mai tarziu iar eu ma simt ca un cetatean responsabil demn de laudele soferilor:)

De 8 ani de cand locuiesc in sectorul 2, am avut, din pacate, multe lucruri de reclamat dar de fiecare data am primit un raspuns si lucrurile s-au rezolvat. Primaria sectorului 2 are un serviciu de receptionare a reclamatiilor foarte eficient. Felicitari directorului Lemnaru! Se pare ca sesizarile isi gasesc rezolvare daca si noi, platitorii de taxe, am sti sa ne aparam drepturile. Dar comoditatea, neincrederea, indiferenta, resemnarea ne tin departe de formularele de sesizari. Plus stampilele care se pun pe cei care au simt civic: procesoman, dus cu capul, conflictual etc. Dar, stati! E vorba de banii nostri, de felul in care sunt cheltuiti. De ce sa ne simtim noi ciudati iar ei sa stea linistiti?

Stiu ca recenta mea victorie – repararea a trei gropi de pe strada Glinka – e un lucru insignifiant. Pentru ca e vorba de o singura persoana. Daca insa ati avea curajul sa scrieti si sa va plangeti de neregulile care pot fi rezolvate din banii pe care ii platiti administratiei, sunt sigura ca lucrurile s-ar vedea. Daca nu, haideti sa ne plangem in continuare si sa-i injuram.

Lasă un răspuns

