Cat timp tine un cosmar?

Ca sa fie memorabil un cosmar trebui sa aiba o prezenta scurta si intensa. Altfel, se dilueaza si se face de ras tot tinandu-se de capul tau. Devine ca un musafir imbecil care nu intelege ca nu-l mai vrei. Si isi pierde esenta de cosmar, cronicizandu-se.

In lupta mea imaginara pentru dreptatea pe pamant, ma gandesc ca ar trebui sa existe o lege care sa reglementeze durata si functionarea cosmarului. Sa nu-l mai lasam de capul lui sa ne ia zilele la rand si sa le nimiceasca. Sa-i spunem Ai venit desi nu te-am chemat, dar acum e timpul sa pleci. La mine nu mai ai ce cauta in urmatorii zece ani. Si sa-i dam si-un ordin de restrictie ca sa se invete minte.

Cam asa suna visele mele si nu stiu la cine sa ma duc cu ele, sa particip si eu la un pitch pentru binele semenilor.

Da, muritoareo, ai dreptate, cosmarurile n-au deloc decenta si cand plac un om nu-l mai lasa, i se lipesc de ochi ca intunericul gros si ii ucid mintea.

Habar n-am cine spune asta dar deja ma sperie, asa ca plec.

 

Lasă un răspuns

