Cu barfa, inainte!

Tot mi-am promis ca ma dezbar de emisiuni imbecile si n-am facut-o, dintr-o plictiseala amestecata cu o superficialitate de care ma minunez ca si cum nu ar fi a mea, desigur, asa ca ma holbez in fiecare dupa amiaza la barfele mondene si imi spun totusi ca traim bine, ca e totul normal pentru ca e preferabil sa toci vedete decat sa vorbesti despre cutremure sau alte calamitati. Cred ca de-abia atunci cand vom vedea un real Breaking news ne va fi dor de normalitatea asta ieftina, si totusi exceptionala. Asadar, sa fim fericiti atat timp cat in cea mai mare a timpului televiziunile vor dezbate dramele inchipuite ale mondenilor zile si nu vor vorbi despre cutremure, inundatii, case daramate sau oameni ucisi. Tot inainte cu Bianca si Victor, etalonul normalitatii de care avem nevoie!

 

Lasă un răspuns

