Atentie claustrofobi!

Promenada arata bine desi e o farama din Sun Plaza. Locul este mic, mai ales in zona de mancare unde se calca corporatistii in picioare, dar totul este elegant, magazinele sunt doldora de haine scumpe, totul este lustruit si ingrijit, asa cum arata orice loc nou inaugurat. Si bodyguarzii sunt atenti si bine selectati, probabil au fost alesi dupa criteriul cine are fata de intelectual. Iar terasa va fi in urmatoarea vara noul Centru vechi, cu avantajul ca in caz de cutremur locul este destul de sigur fata de (epi)centrul Vechi. Parcarea insa este un cosmar pentru cei care sufera de claustrofobie. „Serpentinele” nu se mai termina, sunt inguste si ai impresia de sufocare, sau cel putin asta am simtit eu. Deci atentie claustrofobi, iar in cazul in care nu va deranjeaza atunci imi dedic acest post spre aducere aminte. Urmatoarea data masina va sta in strada pentru ca jur sa nu mai cobor in putul -3. E horror!

Anul asta am facut doua RMN-uri si de fiecare data am rezistat cu stoicism in cavoul zgomotos si n-am apasat pe butonul de alarma, fiind sigura ca macar claustrofobia nu este pe lista mea de boli. Ei, uite ca am descoperit ca la nivelul -3 din noul mall m-a lovit cea mai crunta stare de neliniste. Morala: nu incetam sa ne uimim!

Lasă un răspuns

