Cautati pantofi? Avem vreo suta de mii….

OffBroadway Shoe din Hollywood e la fel de mare ca si Carrefourul nostru. La o prima vedere, are peste 100.000 de modele de pantofi  asa ca alegerea perechii potrivite e la fel de dificila ca gasirea barbatului perfect. Dupa doua randuri cu peste 100 de modele de sandale ma dau batuta.

Cand eram mica, unchiul meu m-a dus la o prietena care era vanzatoare de pantofi. Generoasa, femeia m-a plimbat in depozit si m-a pus sa-mi aleg ce vreau eu. Cred ca a fost prima oara cand am avut dreptul de a alege si n-am stiut ce pentru ca aveam prea multe optiuni. Sau cel putin asa mi se parea mie atunci. Azi, dupa  atatia ani ma simt din nou ca un copil pus sa manance o prajitura mult prea mare.

SAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNG

One response to this post.

  1. wow. Super!

    Răspunde

Lasă un răspuns

