Gulasul-vedeta

Cand am ajuns noi in Pasajul Vilacrosse era liniste. In urma cu un an mancasem aici un gulas delicios.  Nu erau oameni prin zona, desi era ora pranzului, asa ca ne-am vazut linistite de conversatie. „Uite ce buna alegere am facut ca nu ne-am dus afara, in Centrul vechi, ca sa se uite toti in farfuriile noastre”, am spus, mimand rolul vedetei vanate de paparazzi. A sosit si gulasul in paine si ciorba de fasole comandata de prietena mea, tot in paine. Si o data cu comanda au aparut siruri-siruri de turisti care pozau cladirile din pasaj  – ghidul le spunea cum locul a fost proiectat de arhitectul catalan Xavier Vilacrosse, pe la 1890 – dar se pare ca nu gaseau lucruri prea interesante de vreme ce isi mutasera toti camera pe mancarea noastra. Subiectele legate de arhitectura esuasera rapid in fata celor culinare. Turistii, in majoritate tineri, aratau cu degetul catre masa noastra. (Da, si strainii arata cu degetul:) Aproape ca devenisem atractie turistica. Apoi, vreo 10 persoane s-au asezat la o masa alaturata uitandu-se hipnotizate la bucatile de paine umpluta, de parca ne-am fi pregatit sa le aruncam in aer.

Mie, cel putin, nu mi-a priit. Probabil ca data viitoare o sa comand paine prajita cu unt:)

SAMSUNG

2 responses to this post.

  1. Posted by magda antoniu on 29 Aprilie 2013 at 11:39

    merci, Georgiana, ce buna ciorba de fasole am mancat, n-o voi uita niciodata, dar si scrumbia de ieri a fost o nebunie-cand ma intorc, ne intalnim acolo-fac EU cinste, SIGUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

