Oda cititorului necunoscut

Habar n-am cine ma citeste si de ce. Ce stiu sigur este ca cei mai apropiati oameni n-o fac. Probabil ma cunosc prea bine ca sa ma ia o supradoza de Georgiana. Georgiana in scris. Prefera varianta  verbala care rade, gesticuleaza si se agita. Nici n-am de ce sa ma supar pe ei desi uneori imi vine sa-i scot la tabla, sa le pun o lanterna in fata si sa-i intreb De ce nu ma citesti, ma? Dar n-o fac pentru ca  sunt o delicata. Asa m-am nascut, nu-i vina si nici meritul meu. Ii las in pace ca doar n-oi fi lectura obligatorie. E greu sa citesti in ziua de azi un prieten. Nu de alta, dar s-ar putea sa descoperi ca e cu totul alta persoana decat ai crezut si atunci n-o sa stii cum s-o  mai abordezi. De ce sa te complici, cand poti pur si simplu s-o lasi necitita?

Multumesc cititorule necunoscut care nu vrei sa ma stii in varianta fizica pentru ca iti ajung cuvintele mele.

Lasă un răspuns

