Vacamuuu, un restaurant american

Acum cativa ani, in America, am comandat la un restaurant burger si cand mi-a venit platoul cu un ditamai sandvisul acompaniat de o portie uriasa de cartofi prajiti si muraturi de toate soiurile si culorile din care puteau sa se sature cel putin 2 persoane mi-a disparut pofta de mancare pe loc. Nu mai mi se intamplase asa ceva si m-am amuzat ori de cate ori am povestit faza asta. Azi, la VacaMuuu am avut acelasi sentiment cand am privit burgerul – ca nu-l pot manca. Prea mult pentru o persoana in cura de slabire vesnica, prea apetisant ca sa-l abandonez. Si am cedat cu parere de rau la jumatatea drumului.
Restaurantul situat in locul fostului Genin e plin ochi la orice ora. Bucatile de carne se odihnesc in vitrinele de langa mese, in galantare sunt diverse feluri de carne de vita, plus delicatese la preturi piperate, vinuri si uleiuri virgine. Este genul de restaurant american in care vei dori sa revii, chiar daca stii ca nu vei putea dovedi mancarea comandata. Serviciul este ireprosabil, baietii se misca repede, este chiar si un entertainer care se ocupa de copii, un baiat vesel si talentat care ii tine pe parinti linistiti la masa. Red Angus (carne rosiatica de bovina) e cel mai scump de pe lista de bucate – 200 de lei, in rest preturile sunt OK raportate la cantitate. Nu va asteptati insa la foarte multe feluri de mancare, chiar sunt foarte putine si destul de simplu preparate.
Marele neajuns este faptul ca la Vacamuu fumatorii au libera trecere, dar se pare ca patronul pariaza pe ei si mai putin pe slifositii fara vicii.
Am citit pe restograf.ro ca e acelasi patron ca la Osho, din Primaverii, l-am si vazut vorbind cu clientii si stia foarte multi, chipul lui era afisat chiar deasupra mesei noastre pe un wall of fame.
Cu Rue du Pain, Vacamuuu si mai nou si MegaImage pe locul fostei piete, complexul Floreasca devine un loc atractiv pentru oamenii cu pretentii.

3 responses to this post.

  1. Posted by ana on 3 Februarie 2013 at 09:48

    Bora a fost la Osho….nu mai e…..nu mai intretineti confuzia! Patron si sef acolo este Hogea…..deci doua restaurante diferite cu actionariat diferit!este copy dupa OSHO.

    Răspunde

  2. Posted by ana on 13 Februarie 2013 at 19:54

    Pai atunci berificati si dupa aceea postati…..

    Răspunde

Lasă un răspuns

