La final de an, un gand bun catre cititorii mei

Va multumesc tuturor celor care ati crescut acest site. Chiar daca nu fac parte din comunitatea bloggerilor constant activi, pentru ca slujba imi acapareaza cea mai mare parte a timpului, ma bucur sa vad ca am tot mai multi vizitatori. Sper sa va placa si uneori chiar sa va foloseasca ceea ce scriu aici, sper sa pot pastra un ton optimist, chiar daca pe alocuri cinic, sper sa gasesc lucruri care sa merite sa fie impartasite si mai ales sa pot scrie „scurt si cuprinzator”, asa cum multi mi-ati tot spus, amintindu-mi valoarea timpului.
Va doresc voua, cititorilor, un an altfel: cu mai multa inspiratie, cu multa caldura oferita de oamenii pe care ii iubiti, cu proiecte curajoase care sa prinda viata, cu descoperiri memorabile. Si cu mult noroc, fara de care n-am avea culoare in viata.
Sa aveti un an la finalul caruia sa spuneti: A fost cel mai bun de pana acum!
Deci, un 2013 asa cum l-ati planuit!

Lasă un răspuns

