Snuff

Snuff, adica realitatea neimbunatatita, cruda, urata, fara efecte care s-o cosmetizeze. Am cumparat Snuff a lui Chuck Palahniuk din intamplare si n-am putut sa citesc mai mult de 2 pagini. Dupa aceea, alte doua si foarte greu am dus-o pana la capat. Realitatea pe care o zugraveste autorul Fight Club este mult prea urata si n-as vrea sa stiu ca exista.
Palahniuk, un jurnalist american, scrie prea dur pentru gustul meu. Prea intunecat si prea riscant. Cu aceste vorbe l-au refuzat editorii carora le-a trimis Fight Club. Si au dovedit ca au gresit.
Stiu ca gresesc si ca Snuff ar putea fi considerat peste ani o oda anti-tabu, dar prefer cartile cu personaje normale. Nu vreau sa vad dincolo de cercul meu curat si confortabil.

Lasă un răspuns

