Cat de perfida poate fi supararea!

In sfarsit, am descoperit! Supararea are o unitate de masura. Ca sa vezi cat esti de suparat si daca merita sa fii atat de nefericit pe cat te crezi, iti pui intrebarea
Ce mi s-a intamplat acum imi va afecta viitorul si de-acum incolo nu voi mai putea fi fericit?
Raspunsul iti va arata dimensiunea reala a supararii care te copleseste.
De cand am citit sfatul psihologului englez dr. Windy Dryden din cartea Cum poate fi depasita starea de suparare mi-am dat seama ca si atunci cand tunam si fulgeram eram fericita. Cred ca as putea scoate si eu o carte Nu te lasa pacalit de starile tale! Fericirea e si in spatele supararii. Perfida si supararea asta, nu-i asa?

Lasă un răspuns

