Festivalul neamurilor proaste se tine la Eforie Nord

N-am stiut cat de mult mi-au crescut pretentiile de la semeni pana cand nu am intrat de buna voie in marea hora a neamurilor proaste adunate in Eforie Nord. N-am vazut niciodata atatia oameni lipsiti de bun simt, care mananca seminte ca pe camp, care arunca hartii pe jos cu naturaletea cu care injura, care intra in apa cu peturi de bere pe care apoi le abandoneaza. Hotelul Europa din Eforie pare un smarald aruncat intr-o cocina, astfel ca oamenii care cauta un loc rupt de acest decor famat nu isi intretin iluziile decat pe termen scurt. Dupa ora 10 seara, bulevardul principal e invadat de manelisti si mancatori de saorme.

Daca actorii sunt jalnici, nici autoritatile nu se lasa. Nicaieri in tara asta n-am vazut trotuare atat de jalnice ca aici, perforate la fiecare metru. Probabil primarul, daca orasul a avut vreodata un edil, participa de cativa ani la concursul „Invata sa nu-ti pese” si asta ii reuseste de minune. Totul este haotic, magazine alandala, tonete trantite pe trotuare cu fel de fel de kitschuri, totul e lasat la voia naturii. Pe langa Eforie, Albena de la aceeasi Mare Neagra pare un oras condus de 100 de primari. Comparatiile sunt de prisos, e ca si cum am aduna mere cu elefanti. Categoric lucru, Eforie este o statiune de care ar trebui sa va feriti.

Lasă un răspuns

