Tie iti pasa?

M-am nascut in sectorul 2 si dupa o scurta migrare prin alte parti ale Bucurestiului am revenit la locul natal. Ca bucuresteanca get-beget nu am cum sa nu vad lucrurile care se infrumuseteaza si cele care se deterioreaza. In acelasi timp constat ca atitudinea civica e inlocuita cu o comoda resemnare.

Asta e, ce sa facem si Nu se poate sunt expresiile care ma enerveaza cel mai mult. Ascund neputinta, lene, relaxare, lasitate, mediocritate. Daca ar fi sa dau un sfat bucurestenilor, acela ar fi sa-si faca auzita vocea. De exemplu, Primaria sectorului 2 primeste sesizari si reclamatii online. In maxim 30 de zile primesti raspunsul. Cred ca in ultimii 7 ani, de cand m-am mutat in sectorului 2, am trimis peste 10 sesizari  primarului Ontanu si 9 au fost rezolvate.

Arata ca iti pasa! Stiu ca suna de parca as fi purtator de cuvant electoral, dar fac parte dintre cei putini care sunt interesati ca si dincolo de patratelul in care locuiesc sa fie bine. La urma-urmei, platim pentru asta, nu-i asa? Uneori se rezolva cu un singur email.

Lasă un răspuns

