Ce ironie!

E ziua mirarilor. Azi am revazut un fost prieten. de fapt eu l-am revazut, caci el nu m-a observat. Era prins intr-o discutie despre afaceri si n-am vrut sa-i stric sirul frazelor inflacarate. Dupa o anume varsta, intalnirile de peste 20 de ani au ca si concluzie: Inca arata bine sau Vai, saracul/saraca ce a imbatranit!

Dupa o saptamana agitata de vizite matinale la spital la mama+serviciu+vizite de seara la spital la mama+nervii aferenti internarii intr-un spital public n-am avut taria unui Ce faci? Ma tii minte, nu-i asa?! Nu am avut-o de teama ca imi va spune rece si politicos: Scuzati-ma, nu va cunosc.

Lasă un răspuns

