Minciuna de langa noi

Doar 999 lei!

Un ten de vedeta!

Slabeste miraculos!

E atat de greu sa rezist abundentei de oferte ambalate in roz care imi sunt transmise prin social buying! Evident ca nu cred o iota, dar uneori imi place sa ma las vrajita gandind ca poate minunea exista. Am vrut maini de vis, asa ca m-am dus la cei care mi-au promis asta. N-am plecat nici macar cu un deget vrajit. Manichiurista insa a fost atat de incantata de munca ei incat a simtit nevoia sa prezinte cazul unui coleg, care a ramas extaziat de talentul ei, recompensand-o cu superlative demne de TV Shopping. Am avut impresia ca sunt la camera ascunsa si ca cineva trebuie sa vina cu un tort.  Dar nu, oamenii astia isi luau in serios balivernele. Nu se intamplase nimic si ei vedeau ceva nemaipomenit. La urma-urmei, ce se putea intampla miraculos dupa o manichiura banala? Dar siguranta lor m-a pus pe ganduri.

Am plecat de la exclusivistul salon de frumusete convinsa ca in doze mici minciuna te poate face fericit. Deci reclamele nu ma pacalesc.

Lasă un răspuns

