Ce ti-e si cu recenzorii astia!

Ca un cetatean cu simt civic, am zis ca trebuie sa anunt recenzorul ca muncesc si n-am timp sa stau la interviuri decat dupa ora 19, asa ca l-am sunat vineri dimineata. Probabil ca l-am socat, de vreme ce a cerut ajutor unui coleg:

– E cineva de pe Chopin si zice ca e la serviciu. Ce sa faca? (Asculta indicatiile si revine) Puteti sa veniti la scoala 10 ca sa luati formularele?

– Pai tocmai ce v-am spus ca sunt la serviciu. Nu pot decat dupa 19.

– A, bine. Atunci vom vedea.

– Ce vom vedea?! Daca nu puteti seara, atunci sa stabilim o intalnire in week-end.

– Bine, va vom anunta.

Seara, cand am venit acasa, aflu de la vecina mea:

– V-a cautat recenzorul. A venit pe la pranz. (!!!!!!!)

Mai pot sa spun ceva? Nu inteleg de ce nu pot participa online la marele recensamant. As salva copaci, timp si monologuri inutile.

Lasă un răspuns

