Vrei sa ti se spuna ca esti frumoasa? Du-te in Piata Romana!

Ieri pe la ora pranzului cautam prin Piata Romana un restaurant unde sa mananc cu o prietena. In timp ce ea imi spunea ca i s-a patat toata fata de la soare… „sau daca o fi de la varsta?”, o tanara s-a apropiat de noi si uitandu-se lung la mine mi-a spus:

– Doamna ce frumos ten aveti! Vreti sa faceti reclama la un produs cosmetic? Sunteti atat de frumoasa!

– ???????

– Vorbesc serios, uitati-va ce ten luminos aveti, sunteti exact ce cautam. O femeie matura care sa explice binefacerile cremelor de infrumusetare.

– Mai bine spuneti-mi mie ce sa fac cu petele astea care mi-au aparut de cateva saptamani, i-a cerut prietena mea un sfat profesionist.

– Nu ma pricep, ca eu sunt om de vanzari. (Tocmai pentru ca era om de vanzari, ar fi putut sa-i spuna, dar sa nu fim atat de exigente!)

Si in cateva minute mi-a explicat in strada ce sansa nemaipomenita as avea si ca trebuie sa platesc 60 de lei. Ce vrei, sansa mare cu cheltuiala se tine. Pentru ce 60 de lei? Garantie ca o sa vin la sedintele de infrumusetare in care mi se va da alt chip si voi fi aruncata necrutator in glorie, adica in reclamele de televiziune in care voi convinge audienta cat de nefericita eram inainte de a cunoaste crema x.

OK, am zis, o ciorba de fasole la restaurant parca e mai aproape decat o aparitie la TV.

– Multumim, la revedere.

– Dati cu piciorul unei oportunitati mari de tot, ne-a strigat tanara dezamagita ca s-a irosit in fata unei ingrate.

O ora mai tarziu, trecand prin aceeasi zona (partea cuprinsa intre KFC si coloane) publicitari de la aceeasi firma vrajeau o femeie de 60-70 de ani cu pielea ridata si pleoapele cazute.

– Doamna, ce ten luminos aveti! Si ochii sunt asa frumosi! Nu vreti sa apareti intr-o reclama?

Si doamna a acceptat pentru ca nu mai primise de mult timp un compliment asa de frumos.

Daca simtiti nevoia sa fiti laudate pentru tenul luminos pe care il detineti, in acest soare arzator de august,treceti prin Romana. Complimentele se dau gratis cat timp nu semnati nimic. Factura vine mai tarziu.

Lasă un răspuns

