Agresiunea advertiserilor

Nu mai pot citi un ziar online ca mi se protapeste in fata ochilor o reclama la berea Golden Brau. Deja urasc berea asta numai pentru faptul ca intra in viata mea fara sa ma intrebe daca ii dau drumul. Mi se pare o greseala imensa de promovare sa te bagi cu orice pret in fata potentialului client ca sa-l duci mort-copt la site-ul tau. Este greseala advertiserilor, dar si a celor care ii gazduiesc, ignorand in numele banilor de publicitate confortul clientilor. Banerele agresive au devenit sufocante.

Apas cu furie pe x ca sa inchid reclama care mi-a aparut hodoronc-tronc si nu pot sa scap de ea.  Se tine scai dupa mine ca un caine fara stapan. Este ca un cersetor care sta minute in sir in fata ta cerandu-ti un ban, gandind ca pana la urma ai sa cedezi pentru ca el este mai tare. Niciodata n-am sa cumpar produsele care se promoveaza cu sila.

Lasă un răspuns

