O lectie de simt civic pe stadionul Dinamo

In pesimismul meu incurabil am crezut ca vom fi cel mult de 1000 de bucuresteni la lectia resuscitarii (resuscitare cardio pulmonara RCP) care s-a tinut ieri pe stadionul Dinamo. Din nou am fost contrazisa: am fost 7400 de oameni dornici sa invete cum sa acorde primul ajutor. Youtube e plin de demonstratii CPR (cardiopulmonary resuscitation) si puteti vedea aici o lectie http://www.youtube.com/watch?v=cPEFskCrdhQ. Dar una e sa vezi si alta sa experimentezi. Si ieri chiar am chinuit manechinele facandu-le respiratie gura la gura si compresii pe torace. Pentru cei care s-ar gandi ca nu  a fost igienic, ni s-au pus la dispozitie servetele speciale pentru acoperirea gurii „bolnavului”. Un tanar medic de la SMURD ne-a spus ca a salvat in numai 4 luni 10 vieti prin RCP. Cine stie cand vom salva si noi una?

Lasă un răspuns

