Cand ati cumparat ceva nemaipomenit de mancare ?

De la Paris mi-am cumparat multe alimente, toate mai bune decat cele pe care le gasesc in supermarketurile noastre. Nu avem un pate de ficat ca lumea, niste saratele gustoase sau fursecuri fine. Nu avem. Sa iau de exemplu sunca. Nici un sortiment incercat de mine pana acum nu mi-a placut. Nici scump, nici ieftin, nici laudat obsesiv/agresiv prin reclame. Jambonul lor este delicios. Fursecurile lor au gust fin de vanilie si nu te mai saturi mancandu-le. Saratelele lor cu Camembert sunt un rasfat.

Simt nevoia permanent sa mananc cele mai bune alimente si sunt frustrata atunci cand gustul lor nu este deosebit. Dupa atatia ani de piata libera, de hiper si supermarketuri, de magazinase cu pretentii  ca la mama acasa sau ca la bunica, gasesc cu greu ceva care sa-mi placa. Sa-l iau de pe raft si sa-l mananc cu placere. Am criticat acum ceva timp pe net un magazinas de fite pentru preturile lor. Mi-a raspuns suparat un nene de la ei ca este normal ca mancarea sa fie scumpa, ca doar nu este sapun. Un raspuns idiot. Si a completat, chipurile, intr-o glume fortata: Daca nu aveti bani, sa faceti bine sa va permiteti. Imi venea sa-i spun dobitocului ca intamplator imi permit sa-i cumpar toate produsele din magazinul lui, dar ar trebui sa si merite. Saratelele lor sunt faina si atat, prajiturile sunt superdulci, dulceata afumata.

De fapt, imi pun sperante in fiecare magazinas care isi face reclama si sunt dezamagita de fiecare data. De asta am venit de la Paris cu valiza cu mancare.

Lasă un răspuns

