A sosit lumina si pe strada mea!

Dupa 5 luni, 3 saptamani si 2 zile s-a reaprins lumina pe strada mea. Simt aceeasi bucurie pe care cred  ca au trait-o strabunicii mei la instalarea electricitatii si bunicii mei la descoperirea ecranului color mobil pe care il puneau in fata televizorului alb-negru, pacalindu-se astfel ca sunt in rand cu Occidentul. Ecran cumparat din Bucur Obor, la inaugurare.

In 5 luni de orbecaiala am facut 4 reclamatii catre Primaria sectorului 2  si mi s-a raspuns de fiecare data, ceea ce ma face sa ma simt deja de-a casei. Ma astept acum sa primesc flori de la vecinii care mi se plangeau Doamna Georgiana, dar nici dumneavoastra nu puteti rezolva?, gandind probabil ca sunt mana dreapta a primarului de la 2, dar din modestie nu vreau sa recunosc asta.

Ma uit pe geam si nu-mi vine sa cred: e lumina! Aproape ca m-as duce maine la vot de bucurie!!!

Pentru curiosi, strada aflata in bezna atatea luni se numeste Chopin. Lui nu i-ar fi placut intunericul.

Lasă un răspuns

