Si totusi ce se poate face?

Am vazut un reportaj la Antena 1 despre cei care fac legea in parcarile din centru si am ajuns la concluzia ca vom continua sa ne plangem ani in sir despre acest subiect pentru ca nu se poate face nimic. Va spun din experienta care este cea mai buna solutie. Parcati, vi se cere bani, spuneti ca ii dati mai tarziu, „lipsiti numai putin”, va intoarceti, urcati in masina si ii ignorati total. Dati muzica tare in masina ca sa nu auziti vociferarile. In parcare castiga cel mai tare.

Mai puteti sa-i amenintati ca sunati la 112 daca devin prea insistenti, dar asta numai cand va intoarceti sa luati masina. Am incercat si varianta asta si e producatoare de nervi, asa ca mai bine va pastrati calmul.

Par sfaturi de supravietuire in jungla, dar sa ne trezim, vorbim de Bucuresti, capitala europeana!

One response to this post.

  1. Posted by andrei on 26 Martie 2011 at 12:02

    eu le-am dat 5 lei si s-au strambat: lumea e tare lasa, asta e problema

    Răspunde

Lasă un răspuns

