H&M de Romania

Si in sfarsit s-a inviorat si magazinul Unirea o data cu deschiderea H&M. Lucruri frumoase, unele scumpe, altele asa-si-asa, oferta bogata pentru adolescente si o organizare de lansare fara cusur. Am zarit-o pe Corina Barladeanu de la 2ActivePR, firma care gestioneaza contul de PR al firmei suedeze, si ca intotdeauna am numai cuvinte de lauda la adresa ei. Este un profesionist de nota 10, antrenata in sute de lansari – la cateva zeci am participat si eu. Am fost intotdeauna fascinata de munca ei, de felul in care a colaborat cu echipa si as fi vrut si azi sa-i spun Esti cea mai buna! N-am apucat. In general, cand suntem draguti, uitam sa aratam.

Lasă un răspuns

