Pariul meu pentru Oscar

De fiecar data cand pariez ceva, o dau serios in bara. Dar ma incapatanez sa continui jocul asta si sa fac propriul meu top pentru Oscaruri.

Am vazut aproape toate filmele nominalizate si cel mai mult mi-a placut The Social network si Black Swan. Aproape ca nu stiu care din cele doua mi-a placut mai mult, iar daca mai adaug si The King’s Speech situatia se complica rau.

Topul meu. Voi vedea duminica noaptea, cand HBO va transmite cea de-a 83-a  gala a premiilor Oscar, cat de grav am gresit.

  • Cel mai bun film: The Social Network
  • Cea mai buna actrita: Natalie Portman – uluitoare in Lebada neagra!
  • Cel mai bun  actor: Jesse Eisenberg, The social network.
  • Cel mai bun scenariu: Aaron Sorkin, The social network.
  • Cel mai bun actor in rol secundar: Geoffrey Rush, The King’s speech.
Lasă un răspuns

