Cum m-au ajutat agentiile de turism

Legatura mea cu agentiile de turism este una eminamente toxica. Eu ii enervez pe ei ca nu cumpar imediat, ei ma enerveaza trimitandu-mi tot felul de oferte care nu au legatura cu ce am cerut eu.

Ultima intalnire cu agentiile s-a desfasurat in felul urmator. Am cerut oferta de la 6 agentii, m-au bagat in seama 3. Una mi-a cerut sa vin la ei la sediu, asa ca am taiat-o de pe lista. Celelalte doua mi-au facut oferte de avion mai mari decat am gasit eu la un singur search. Cand le-am spus ca am gasit bilet de avion mai ieftin cu 50 euro, si-au amintit ca au si ei bilete la un pret mai bun. De ce au ales pretul mare? Intrebare retorica.

La cazare mi-au oferit hotelurile cu cele mai proaste review-uri, motivand „Doar cu astea avem contract”.

Pana la urma mi-am facut  singura treaba cu ajutorul http://www.booking.com. Vi-l recomand. Voi vedea daca am nimerit-o sau nu, pentru ca e prea devreme sa ma bucur ca am economist 200 de euro.

Lasă un răspuns

