Topul saptamanii: ce mi-a placut, ce nu mi-a placut

Ce mi-a placut:

1. Ca am luat  premiul „Angajatul anului”. Credeam ca numai eu ma plac:) Chiar a fost ceva  neasteptat si emotionant, ce m-a facut sa ma simt ca la scoala generala, cand in clasa a treia am primit premiul special la araba si m-am inrosit asa de tare, ca profesorii au crezut ca mi s-a facut rau!

2. Ca toate analizele medicale mi-au iesit bune. E drept ca eu am insomnii de jumatate de an, dar pe hartie scrie ca sunt sanatoasa tun si stabila psihic:) Deci daca aveti vreun tratament, scrieti-mi.

3. Ca e cald, frumos si ca nu ninge. Urasc ninsoarea. Da, stiu, nu sunt romantica si am o multime de defecte.

Ce nu mi-a placut:

1. Pe strada Chopin – la numerele mici, nu in zona vilei dlui Cocos – e bezna in continuare. Este o defectiune care poate fi reparata doar de un laureat al premiului Nobel pentru fizica. Altfel nu inteleg de ce timp de o luna nimeni nu a reusit sa faca nimic ca sa aduca lumina pe strada.

2. Milogeala de la usa lui Becali in numele Craciunului. Colindatorii-pomanagii.

3. Nu mi-a placut ce a facut Adrian Sobaru. Nu asa iti ajuti familia, copiii, parintii. Un gest eroic sau profund iresponsabil? Mi-e greu sa spun. Stiu doar ca imaginea lui in aer mi-a facut rau. Sper sa-l ajute Dumnezeu, preotul, psihologul, familia. Sinuciderea inseamna sa te duci spre nimic. Pe aici, pe Pamant, oamenii ar trebui sa moara doar pentru moarte. (Parafraza din Cu floarea soarelui la butoniera).

Lasă un răspuns

