Topul saptamanii: ce mi-a placut, ce nu mi-a placut

Ce nu mi-a placut

1.    Ca purtatorul de cuvant al politiei Christian Ciocan nu mai are dreptul sa vorbeasca. Penibil. Purtator de cuvant in silentio stampa.

2.   Ca a nins in Bucuresti. La munte, da. In Bucuresti nu mi-a placut zapada decat cand eram mica. Da, am fost si eu mica!

3.    In continuare pe strada Chopin luminatul stradal nu functioneaza. Habar n-am pe cine trebuie sa injur. Cica de Craciun trebuie sa fim buni.

Ce mi-a placut

1.    Am citit cartea Arta de a negocia de Herb Cohen. Mi s-a parut foarte americana. Autorul spune ca toate preturile fixe pot fi negociate. Saptamana asta am ajuns intr-un mare magazin de electronice ca sa cumpar un televizor. Pretul mi s-a parut prea mare, asa ca am cerut o negociere. (Imi venea sa rad cand m-am auzit, dar am zis ca n-am ce pierde). Spre marea mea surprindere, vanzatorul a spus ca trebuie sa discute cu sefii. A revenit dupa cateva minute si mi-a oferit o reducere de 200 lei. Merge si in Romania!!!

2.    Cadoul facut de Google AdWords pentru curatenielafix.eu. Oamenii astia chiar se pricep la marketing. Au facut pentru fiecare client un videoclip personalizat. Urmariti-l si inspirati-va. http://www.youtube.com/adwords10?x=d3e97ca3a0b54ed8869da39f875a4f1c

3.    Ca li s-au pus noi restrictii proprietarilor de magazine etnobotanice.

Lasă un răspuns

