Topul saptamanii: ce mi-a placut, ce nu mi-a placut

Ce mi-a placut:

1. Concertul Holograf de la AFI Palace/Mega Fun/Mall Cotroceni sau cum i-o mai zice, care a salvat de la ratare „ziua mea nationala”;

2.Campania Romania da un semn de viata de la Antene. (Se simte mana lui Carmen Avram).Mi-a placut materialul cu medicul Pesamosca despre care am scris si eu acum cativa ani cand directorul spitalului voia sa-l dea afara din camaruta pe care o ocupa. Reactiile oamenilor au fost impresionante. Alexandru Pesamosca este un  doctor absolut deosebit. Sarac, dar cinstit. Merita?

3. Schimbarea denumirii de rrom in tigan. Mai astept sa vad daca Prigoana reuseste sa elibereze Casa Poporului de actualii locatari, asa cum a promis. Oricum, chestiile marunte vad ca-i ies.

Ce nu mi-a placut:

1.Traficul sugrumat dinaintea zilei nationale cand din cauza unei tribune plantate langa Arcul de Triumf  drumul din  Otopeni pana in Dorobanti s-a facut in doua ore. A platit cineva pentru aceasta nesimtire? Nimeni.  Ma mir? Nu.

2. Initiativa lui Cezar Preda pentru scoaterea adolescentilor din baruri dupa ora 21. Propun sa-i scoata si din Centrul istoric, din parcuri, din holurile blocurilor si din magazinele cu etnobotanice si sa-i bage cu forta in biblioteci.

3. Un meniu de Revelion la un restaurant din Radisson Hotel  costa 980 lei. Daca aveti balon gastric, e naspa:)

Lasă un răspuns

