Topul saptamanii: ce mi-a placut, ce nu mi-a placut

Ce mi-a placut:

1. Cartea Viata mea cu Saddam Hussein. Absolut rascolitoare viata femeii care a stat peste 30 de ani cu un criminal.
2. Explicatia pentru care femeile infidele traiesc mai mult: aventurile cresc tonusul.
3. Pastila impotriva amintirilor urate, descoperita de cercetatorii americani. Deci e timpul sa facem curatenie!

Ce nu mi-a placut:
1. Mita pregatita mamelor care se intorc la munca: 500 lei. Nici macar banii pentru bona.
2. Interminabila cearta din familia Madalinei Manole. Oare oamenii astia care se bat pentru o casa chiar au iubit-o fata aia?
3. Haosul de pe Bdul Barbu Vacarescu, dublat de nesimtirea soferilor care trec pe rosu fara nici o problema.

Lasă un răspuns

