Topul saptamanii: Ce mi-a placut, ce nu mi-a placut

Ce mi-a placut:

1.       Ca s-a reparat groapa de pe strada Teheran  (strada care tocmai fusese asfaltata) dupa ce am trimis o sesizare la primarie;

2.       Targul hand made de la Muzeul de Istorie al Municipiului Bucuresti;

3.       Ca poti sa-ti platesti pana la sfarsitul anului, daca cumva n-ai facut-o, contributia la pensia de stat pentru perioada 2005-2010;

Ce nu mi-a placut:

1.       De Valentin Tismaneanu care s-a grabit sa-l critice pe Adrian Paunescu chiar in ziua in care a murit intr-un articol  rautacios si neinspirat, dar aplaudat de o multime de dobitoci;

2.       Ca un criminal e promovat de un producator iresponsabil de la Kanal D;

3.       Papusa gonflabila Obama expusa la Festivalul Culturii Sexului din China, kitschul perfect, combinat cu ironia infantila.

Lasă un comentariu