De ce am inceput sa iubesc minutele…

Au inceput sa-mi placa minutele de cand am vazut cate am trait pana acum. Sunt o groaza, dar mi se par toate apropiate, parca simt ca stau langa mine si ma privesc. Asa ca m-am decis ca unitatea de masura a fericirii sa fie minutul, nu ziua si in nici un caz anul. Cand spui Sa ai un an bun, stii sigur ca nu va fi asa pentru ca nu se poate ca intamplarile nefericite sa nu-ti ia urma.

Cand spui Sa ai o zi buna, iar sunt sanse reduse ca absolut toata ziua sa-ti placa. Deci vorbim de urari conventionale, pe care le facem doar fiindca ne place sa fim draguti. Ori minutul mi se pare mai modest si mai usor de satisfacut. Sa ai multe minute bune este singura urare pe care o voi face de acum incolo. E singura sincera si care se poate indeplini.

Lasă un răspuns

