Cat de grav este pacientul?

Am vorbit de curand cu multi colegi din presa, prieteni cu care am impartit anii frumosi ai gazetariei postrevolutionare. Starea deprimanta din presa scrisa a dominat obsesiv, dezarmant, fiecare conversatie.

Mi-au redus cu 50% salariul. Tu cum crezi ca ma simt?
Nu stim daca mai apucam sfarsitul anului…Se aude ca se inchide…
Iar vor sa dea afara…

Nu cred ca presa tiparita o sa piara. Nu poate sa se intample asta, chiar daca online-ul o zguduie tacut, constant, puternic. Avem nevoie de ziare, avem nevoie de reviste. Altfel, e ca si cum am spune ca putem trai numai din prezent.

2 responses to this post.

  1. avem mare nevoie de ziare si de reviste, da. sa pui mana pe foaie, sa simti cum fosneste. eu anul acesta am citit un singur ziar. dilema veche. la WC-u. nici vorba de online sau altceva. tu/voi cum faceti. va abonati la ele sau cum?

    Răspunde

  2. Posted by georgiana on 13 Octombrie 2010 at 06:35

    eu sunt fascinata de ziare, imi place sa le citesc „pe viu”…le cumpar cand si cand…si am cateva reviste pe care nu le ratez…

    Răspunde

Lasă un răspuns

