Magazinul Cocor – sau viata ca o petrecere simandicoasa

„Hai sa iesim mai repede ca ma incarc cu prea multe energii negative. Atata negru, ce-i pe aici….Nu-mi place deloc”.

Dupa o ora de cascat ochii la vitrine si la preturi, ne-am retras. Prietenei mele nu i-a placut din noul Cocor decat magazinul de ceaiuri si de cafele de la parter, un loc bun de cumparat cadouri.

In rest….In afara ca sunt foarte putine magazine pe etaj, cu preturi destul de piperate, in afara ca toate cafenelele arata ca  niste acvarii azvarlite in drum, in afara ca marii creatori romani isi expun hainele mai mult sau mai putin de purtat, in afara cizmelor de vinilin de 300 lei, in afara ca tot decorul este dominat de negru, in afara ca pe ecrane se deruleaza imagini cu Aura Urziceanu din 1973, cand arata demential, sau cu Anda Calugareanu – O vad tot timpul pe fiica-sa in Obor, vinde ciorapi – imi spune prietena mea – deci in afara ca majoritatea ofertelor vin manusa celor care cred ca viata e o petrecere simandicoasa,  nu sunt prea multe de notat.

Lume multa la deschidere, curioasa sa vada, sa incerce, sa intrebe  si mai putin sa cumpere. La magazinul Doinei Levintza, unde preturile sunt si in euro si in lei, (o geanta fistichie – 800 lei) , o domnisoara a vrut lenjeria manechinei, asa ca tanara de plastic a fost imediat dezbracata. N-am mai stat sa vada daca a si cumparat piesa de rezistenta.

Totusi, prea mult negru, un decor cam rece, neprimitor. Un magazin pentru high society  (dar ce-o insemna la noi asta?!), deci un magazin care nu-i pentru oricine, asa cum au sugerat cu mai mult sau mai putina delicatete patronii.  Clasa muncitoare sa mai stea si pe acasa daca nu-i ocupata sa manance la Ikea sau sa viziteze magazinele Totul la 13 lei.  Poate ca si asta ar mai fi dorit sa spuna, dar li s-a luat microfonul la timp.

2 responses to this post.

  1. Posted by ileana on 7 Februarie 2011 at 11:50

    Da si mie mi-a placut f mult magazinul de ceaiuri si cafele de la perter unde o doamna f draguta pe de-antregul si instruita iti recomanda ceaiuri si cafea. Restul magazinului mi s-a parut f tern si ca atmosfera si ca produse : urite pur si simplu si f scumpe. Pacat de banii cheltuiti cu renovarea si cu achizitionarea marfurilor: oamenii astia chiar nu vad realitatea ?

    Răspunde

  2. Posted by Popescu on 6 Aprilie 2011 at 13:48

    As fi vrut sa fiu si eu incantat cel putin de magazinul de cafea dar din pacate cam toata cafeaua din borcanele acelea mari de sticla era veche asa incat incantarea mea initiala s-a spulberat odata cu prima gura de cafea facuta din cafeaua proaspat cumparata de acolo. Imi doresc sa fi fost o intamplare nefericita mai ales ca n-as avea ce reprosa vanzatoarei care a dat dovada de multa amabilitate. Oricum … nu uitati ca suntem in Romania si piata colcaie de tepari (unii chiar cu fete zambitoare si dragute)

    Răspunde

Lasă un răspuns

