La ce sa te astepti atunci cand vrei sa spui „Adio!”

Am fost sigura ca n-o sa-mi placa filmul Marti, dupa Craciun, pentru ca este romanesc si paradigma este atat de inradacinata incat mi-e greu sa recunosc  ca iar am gresit.  Este insa un film romanesc foarte bine jucat, extrem de verosimil si foarte bine regizat.  Am cautat parca cu rautate ceva fals, ceva care sa nu-mi placa, dar n-am gasit. Poate doar finalul,  cam abrupt, si faptul ca multe fraze nu le-am inteles, fie din cauza dictiei, fie din cauza sunetului.

Povestea e simpla, dar modul in care este jucata te duce cu gandul la un reality show. El este casatorit si are o amanta. O sa vedeti in film, e drept, spre final si putin sugerat, ca, la fel ca si in viata, atunci cand amantul devine sot, toata vraja se transforma si ea in praf si pulbere. E un film bun pentru cei care vor sa paraseasca, ca sa stie la ce sa se astepte.

One response to this post.

  1. Posted by ioan on 10 Octombrie 2010 at 14:19

    filmul a iesit bine pentru ca cei doi actori principali mimi si mirela sunt parteneri si in viata…d’aia erau asa naturali…

    Răspunde

Lasă un răspuns

