Cum comunicam? Exemplu de worst practices!

Dupa ce am citit mesajul de mai jos am ramas cu ideea ca Tarom imi refuza o multime de drepturi. S-a dorit a fi un mesaj publicitar, dar modul in care a fost formulat  este dezastruos.

Bine ati venit!

Rezervarea trebuie facuta cu cel putin 24 de ore inaintea plecarii pentru plata online cu carte de credit/debit, dar nu cu mai mult de 10 luni inainte.
Orarul TAROM este supus aprobarilor guvernamentale si poate fi modificat fara un anunt prealabil. Orele indicate pe site sau în mesajul de confirmare nu sunt garantate.

Meniul si locul preferat nu pot fi garantate.
În cazul în care nu specificati numarul locului dorit, locurile pentru toti pasagerii se selecteaza automat în functie de cel mai bun loc disponibil si, daca este posibil, cel mai apropiat de locul primului pasager.
În cazul zborurilor interne nu sunt disponibile mesele speciale.

Va Multumim,

Š copyright 2010 TAROM SA.
Toate drepturile rezervate
Registered No.: 6038077
Legal Representative: Gombos Csaba

NOTA!

Am incercat sa cuprind in ansamblu lucrurile care cred eu ca sunt mai importante… ce a mai ramas de spus FOARTE IMPORTANT,prin intermediul meu poti calatorii cu reduceri de pana la 50% ceea ce pare incredibil.
Acum ce iti ramane tie de facut e sa ma contactezi si sa te convingi!

Lasă un răspuns

