despre simplitate

mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc cu cuvantul grizonant… apoi, cu incomodant… cu alta ocazie, am aflat ca se spune picromigdala, nu pricomigdala… si nu sarsana, ci saxana…da, chiar asa…

de curand l-am auzit pe un antrenor de fotbal spunand ca a fost fortuit sa aleaga nu stiu ce…cand de fapt a vrut sa spuna ca a fost fortat, pentru ca fortuit inseamna altceva, ce poate a aflat…

ideea e ca trebuie sa ne complicam putin in viata, de ce sa alegem lucrurile simple cand simplitatea nu mai e la moda nici macar printre cuvinte…

One response to this post.

  1. sincer, cand am inceput sa citesc postul, grizonant l-am citit grizonat. Eu unul nu-mi complic viata, si nu spun niciodata saxana. Sunt convins ca la un moment dat o sa cedeze si dictionarele. Daca nu in viata asta, macar in urmatoarea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

